wroclaw.pl strona główna Przedsiębiorcy i biznes we Wrocławiu Przedsiębiorczy Wrocław - strona główna

Infolinia 71 777 7777

°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza:

brak danych z GIOŚ

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Przedsiębiorczy Wrocław
  3. Aktualności
  4. Wrocławskie Kogifi rusza na podbój Skandynawii
19 listopada 2019 r. wrocławskie Kogifi prezentowało się na targach SMART MAINTENANCE w Stuttgarcie źródło: Kogifi
19 listopada 2019 r. wrocławskie Kogifi prezentowało się na targach SMART MAINTENANCE w Stuttgarcie

Są już w Nowym Jorku, Londynie i Singapurze – teraz będą w Szwecji. Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się marketingiem w internecie – otworzyła w Skandynawii swoją pierwszą zagraniczną placówkę. Firma współpracuje z międzynarodowymi gigantami biznesu, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Reklama

Kogifi specjalizuje się w budowaniu strategii sprzedaży internetowej z wykorzystaniem m.in. sztucznej inteligencji i internetu rzeczy. Firma świadczy usługi konsultingowe oraz wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży poprzez rozwój cyfrowej organizacji. Ponadto dysponuje zespołami ekspertów dla przedsiębiorstw na rynkach w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Skandynawii oraz USA. W ostatnim czasie Kogifi rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi gigantami, takimi jak: Daimler – Mercedes-Benz, Fanuc, Orbico Group czy Change of Scandinavia AB.

Kogifi jest w Szwecji

W grudniu 2019 r. wrocławskie Kogifi rozpoczęło oficjalną działalność w szwedzkim mieście Lomma. Nowym biurem, działającym pod marką Kogifi Scandinavia AB, zarządzają Jonas Billing i Tobias Folkensson, założyciele spółki Trialbee AB, zajmującej się projektowaniem i wdrażaniem oprogramowania dla branży medycznej.

– Biura Kogifi w Polsce i Szwecji będą ściśle współpracować w zakresie pozyskiwania nowych klientów w krajach skandynawskich oraz dostarczania im usług i rozwiązań. Mamy już za sobą pierwsze sukcesy – mówi Tomasz Gibas, CEO Kogifi Polska.

Jonas Billing, szef sprzedaży Kogifi Scandinavia AB podkreśla, że dzięki doświadczeniu Kogifi, nowatorskim rozwiązaniom i wykwalifikowanej kadrze mogą spokojnie konkurować o klientów na rynku skandynawskim.

– Ostatnie osiągnięcia w zakresie współpracy ze znanymi, międzynarodowymi przedsiębiorstwami, a także fakt, że Kogifi zostało wyróżnione przez agencje ratingowe, pokazują potencjał tej marki oraz konsekwentną drogę do szerokiej ekspansji w świecie B2B – dodaje.

Kogifi stawia na sztuczną inteligencję i wirtualną rzeczywistości

Kogifi powstało we Wrocławiu w 2018 r., zostało założone przez Tomasza Gibasa, Jakuba Kobę i Macieja Ossowskiego. Po dwóch latach działalności mają swoje odziały w Warszawie, Bielsko-Białej i Białymstoku oraz na świecie: w Nowym Jorku, Londynie i Singapurze.

W 2018 r. firma zainwestowała w startup IamBot. To bot sprzedażowy rozwijany przez wrocławian Pawła Kołacza i Romana Bartosiaka. Dzięki sztucznej inteligencji, w konwersacji z klientem samodzielnie prowadzi sprzedaż towarów i usług, rekomenduje nowe zakupy oraz udziela rad odnośnie już zakupionych produktów.

Klienci marek wykorzystujących technologię IamBot mogą konwersować z nim przez Facebook Messenger, WhatsUp, WeChat czy Viber, a także za pomocą asystentów głosowych Google czy Amazon.

Kogifi ma na koncie także autorski projekt AIDAR, wykorzystujący technologie rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR/VR) w procesie szkolenia pracowników oraz zdalnej współpracy i wsparcia w nowoczesnych przedsiębiorstwach produkcyjnych.

W ostatnim czasie firma mocno koncentruje się na rynku smart maintenance. Kogifi rozpoczęło współpracę w tym kontekście m.in. z firmą Fanuc – światowym liderem technologii CNC oraz robotyki.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl