wroclaw.pl strona główna Komunikacja we Wrocławiu – ceny biletów, rozkłady jazdy, inwestycje Komunikacja - strona główna

Infolinia 71 777 7777

°C Pogoda we Wrocławiu
Ikona powietrza

Jakość powietrza:

brak danych z GIOŚ

wroclaw.pl strona główna
Reklama
  1. wroclaw.pl
  2. Komunikacja
  3. MPK powołało rzecznika pasażera
MPK powołało rzecznika pasażera

Nowy rzecznik pasażera ma rozpocząć pracę 21 sierpnia. fot. MPK Wrocław

Arkadiusz Kucharski, społecznik, absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz zapalony biegacz został rzecznikiem pasażera w MPK Wrocław. Jego zadaniem będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce. 

Reklama

Powołanie osoby reprezentującej interesy pasażerów jest jedną z wielu zmian, które obserwujemy w ostatnich miesiącach w MPK Wrocław. Wśród nich są m.in. cotygodniowe dyżury prezesa spółki dla pasażerów, powołanie pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych, wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżnych czy nawiązanie współpracy z lokalnymi społecznościami.

– Rzecznik pasażera został wybrany przy udziale mieszkańców i ruchów miejskich. Ma on dużą swobodę działania, broniąc interesu pasażerów i będąc ich głosem wewnątrz MPK. To jeden z pomysłów, mających na celu polepszenie kontaktu z mieszkańcami. Takimi małymi krokami zmierzamy ku dużej zmianie we wrocławskiej komunikacji – zapewnia Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław.

Rzecznikiem pasażerów MPK został Arkadiusz Kucharski: społecznik, absolwent Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego oraz zapalony biegacz. Jego silne miejsce w strukturze spółki gwarantuje skuteczność działania w interesie pasażerów. Jego bezpośrednim przełożonym jest prezes zarządu.

– Cieszę się z nowego wyzwania. Funkcja ta jest odpowiedzialna i wymagająca, ale praca z ludźmi potrafi dać wiele satysfakcji i zadowolenia. Uważam, że rola rzecznika wiąże się przede wszystkim z otwartością na wrocławian. Chciałbym, aby częste rozmowy i spotkania z pasażerami, jak również z organizacjami miejskimi, były jednym z ważniejszych elementów mojej pracy – deklaruje Arkadiusz Kucharski.

W wyborze rzecznika ważny był głos mieszkańców. Dlatego też MPK zaprosiło do komisji przedstawicieli Wrocławskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

– Bardzo cieszymy się z wyboru pana Arkadiusza – mówi Dominik Czerniak z Akcji Miasto. – Wykazał on bowiem chęć nawiązania prawdziwego kontaktu z pasażerami, nie stosując przy tym, znanych już wszystkim, trików marketingowych. Cieszymy się, jako Akcja Miasto, na współpracę z nowym rzecznikiem.

Zadaniem rzecznika pasażera MPK, który rozpocznie pracę 21 sierpnia, będzie m.in. budowanie relacji z pasażerami i pomaganie im w zawiłych sprawach. Będzie on również dbał o to, aby głos pasażerów oraz ich pomysły były bardziej słyszalne w miejskiej spółce. Informacje o tym, w jaki sposób kontaktować się z rzecznikiem pojawią się na stronie internetowej i profilu MPK Wrocław na Facebooku.

Bądź na bieżąco z Wrocławiem!

Kliknij „obserwuj”, aby wiedzieć, co dzieje się we Wrocławiu. Najciekawsze wiadomości z www.wroclaw.pl znajdziesz w Google News!

Reklama
Powrót na portal wroclaw.pl